Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4205
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛиненко, Алла Францівна-
dc.contributor.authorLynenko, Alla Frantsevna-
dc.date.accessioned2019-10-07T08:56:48Z-
dc.date.available2019-10-07T08:56:48Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЛиненко А.Ф. Місце та роль педагогічної герменевтики в освіті / А.Ф. Линенко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 157-159.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4205-
dc.description.abstractУ статті проаналізовані актуальні завдання освіти на сучасному світі, перспективи використання педагогічної герменевтики, проаналізовані деякі метапрінципи підготовки герменевтик майбутнього вчителя. The article analyses some actual tasks of education in the contemporary world, the prospects of using pedagogical hermeneutics, analyses some hermeneutic metaprinciples of training future teachers.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectактуальні завдання освітиuk
dc.subjectпедагогічна герменевтикаuk
dc.subjectметапрінципи підготовки герменевтикuk
dc.subjectмайбутній вчительuk
dc.titleМісце та роль педагогічної герменевтики в освітіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lynenko.pdf141.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.