Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4192
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гузалова, О.В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-07T08:17:25Z | - |
dc.date.available | 2019-10-07T08:17:25Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Гузалова О.В. Передумови становлення майбутніх фахівців технічних навчальних закладів різних рівнів акредитації як творчих особистостей / О.В. Гузалова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 125-128. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4192 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються передумови становлення майбутніх фахівців, технічних учбових закладів різних рівнів акредитації як творчих осіб, проблеми, з якими стикається професійна школа у зв'язку із змінами в суспільстві і пред'явленням нових вимог до майбутніх фахівців, дороги рішень деяких з них. The article presents some preconditions of forming future specialists of technical educational institutions of various accreditation levels as creative personalities; some problems of professional school appearing due to changes in society and laying new claims to future specialists. The article suggests some means of solving a few of these problems. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | майбутні фахівці | uk |
dc.subject | технічні учбові заклади різних рівнів акредитації | uk |
dc.title | Передумови становлення майбутніх фахівців технічних навчальних закладів різних рівнів акредитації як творчих особистостей | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2007 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Huzalova.pdf | 141.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.