Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4183
Title: | Зміст взаємопов’язаного навчання усного і письмового монологічного мовлення у динаміці його засвоєння |
Authors: | Мартинова, Раїса Юріївна Martynova, Raisa Yuriivna |
Keywords: | взаємозв'язанt вчення усного і письмового монологічного мовлення уміння усного, письмового говорів вербальні і візуальні опори |
Issue Date: | 2007 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Мартинова Р.Ю. Зміст взаємопов’язаного навчання усного і письмового монологічного мовлення у динаміці його засвоєння / Р.Ю. Мартинова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 102-107. |
Abstract: | У статті розробляється і обгрунтовується вміст взаємозв'язаного вчення усного і письмового монологічного мовлення. Встановлюється, що: 1) передмовними уміннями є уміння усного, письмового - усного говору з уміння усного, письмового - усного говору, кожна з яких передбачає все більшій самостійності в програмуванні і продукуванні висловів; 2) мовними уміннями є уміння непідготовленої мови, що виникає у зв'язку з мовними ситуаціями. . The contents of interrelated teaching of oral and written monological speech is elaborated and analyzed in the article. The author determines the following: 1) preoral skills are the skills of oral, written and again oral speech. They are based upon verbal and visual support; each of them predetermines independence in the process of speech producing; 2) oral skills are the skills of unprepared speech, appearing under the influence of oral situations, pictured situations and the need of analysis or interpretation of read and obtained oral information. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4183 |
Appears in Collections: | 2007 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Martynova.pdf | 213.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.