Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловко, С.Г.-
dc.date.accessioned2019-10-04T07:23:35Z-
dc.date.available2019-10-04T07:23:35Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГоловко С.Г. Дидактична думка 20-х років ХХ століття і проблема розвитку творчого пізнання / С.Г. Головко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 62-66.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4166-
dc.description.abstractУ статті розглядаються передумови, і генезис розвитку дидактичної думки 20-х років ХХ століття як базовий контекст обговорення проблеми розвитку творчого пізнання. Аналізуються особливості історичної і загальнопедагогічної ситуації, які зумовили специфіку дидактичних пошуків, постановку і обговорення найважливіших дидактичних категорій The article deals with preconditions and genesis of the development of didactic thought of the 20’s of the XXth century as a basis context of the discussion on the problem of creative cognition. The author analyzes peculiarities of the historical and general didactic situation, which stipulated a specific character of didactic research and consideration of the most essential didactic categories.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпередумови розвитку дидактичної думкиuk
dc.subjectпроблеми розвитку творчого пізнанняuk
dc.titleДидактична думка 20-х років ХХ століття і проблема розвитку творчого пізнанняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Holovko.pdf175.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.