Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4166
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Головко, С.Г. | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-04T07:23:35Z | - |
dc.date.available | 2019-10-04T07:23:35Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Головко С.Г. Дидактична думка 20-х років ХХ століття і проблема розвитку творчого пізнання / С.Г. Головко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 62-66. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4166 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються передумови, і генезис розвитку дидактичної думки 20-х років ХХ століття як базовий контекст обговорення проблеми розвитку творчого пізнання. Аналізуються особливості історичної і загальнопедагогічної ситуації, які зумовили специфіку дидактичних пошуків, постановку і обговорення найважливіших дидактичних категорій The article deals with preconditions and genesis of the development of didactic thought of the 20’s of the XXth century as a basis context of the discussion on the problem of creative cognition. The author analyzes peculiarities of the historical and general didactic situation, which stipulated a specific character of didactic research and consideration of the most essential didactic categories. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | передумови розвитку дидактичної думки | uk |
dc.subject | проблеми розвитку творчого пізнання | uk |
dc.title | Дидактична думка 20-х років ХХ століття і проблема розвитку творчого пізнання | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2007 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Holovko.pdf | 175.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.