Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоргун, Лариса Миколаївна-
dc.contributor.authorШульга, В.-
dc.contributor.authorKorhun, Larysa Mykolayivna-
dc.date.accessioned2019-10-03T09:09:54Z-
dc.date.available2019-10-03T09:09:54Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationКоргун Л. М. Дослідження соціально-психологічної перцепції у педагогічних працівників системи профтехосвіти / Л. М. Коргун, В. Шульга // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 1-2. – С. 131-134.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4149-
dc.description.abstractУ статті наводяться результати дослідження, метою якого було встановлення залежності між гендерними особливостями викладачів ПТУ, стажем їхньої педагогічної діяльності та рівнем розвитку соціально-психологічної перцепції. Було визначено, що рівень соціальної перцепції значній мірі пов'язаний з особистісними особливостями викладачів, ніж зі стажем їхньої педагогічної діяльності та гендерними відмінностями.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсоціально-психологічна перцепціяuk
dc.subjectпрофтехосвітаuk
dc.subjectпедагогічні працівникиuk
dc.subjectрозуміння особистості учняuk
dc.subjectсумарний середній балuk
dc.subjectдіагностика рівня знаньuk
dc.titleДослідження соціально-психологічної перцепції у педагогічних працівників системи профтехосвітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43.pdf77.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.