Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4133
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБосак, Ніна Федорівна-
dc.contributor.authorBosak, Nina Fodorivna-
dc.date.accessioned2019-10-02T10:03:19Z-
dc.date.available2019-10-02T10:03:19Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationБосак Н. Ф. Диагностування рівнів сформованості фонетико-орфоепічної компетенції майбутніх учителів-словесників / Н. Ф. Босак // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 1-2. – С. 100-102.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4133-
dc.description.abstractУ статті автором теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику діагностування рівнів сформованості фонетико-орфоепічної компетенції студентів філологічних факультетів ВНЗ освіти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectфонетико-орфоепічна компетенціяuk
dc.subjectфонетичні знанняuk
dc.subjectфонетичні навичкиuk
dc.subjectвиділення основних рівнів сформованостіuk
dc.subjectкритетрії оцінки рівня сформованостіuk
dc.titleДиагностування рівнів сформованості фонетико-орфоепічної компетенції майбутніх учителів-словесниківuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33.pdf72.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.