Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4062
Title: | Деякі інтерактивні підходи до особистісно-професійного зростання педагога в умовах післядипломної освіти |
Other Titles: | Some of interactive approaches to the teacher’s personality-professional enriching on the stage of the postdiploma education |
Authors: | Кічук, Надія Василівна Kichuk, Nadiya Vasylivna |
Keywords: | післядипломна педагогічна освіта підвищення кваліфікації вчителя інноваційна професійна діяльність postdiploma pedagogical education Teacher’s qualification increasing innovative professional activity |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Кічук Н. В. Деякі інтерактивні підходи до особистісно-професійного зростання педагога в умовах післядипломної освіти / Н. В. Кічук // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №4. – С. 7-12. |
Abstract: | У статті розглядаються позиції вчених щодо проблематики збагачення творчого потенціалу педагогів на етапі їх післядипломної освіти. Аналізуються деякі конструктивні підходи, спрямовані на втілення ідей інтеракції у сучасну практику особистісно-професійного вдосконалення педагогів, домінантою якого розглядається їх схильність до педагогічних інновацій. The article reviews the positions of some scientists on the problem of the Teacher’s creative potential enriching on the stage of their postdiploma education. Some structural approaches are analysed. All of them are directed to realization of the interaction ideas in modern practice of Teacher’s personality–professional perfection. The dominant of the Teacher’s work has been seen in their inclination to pedagogical innovations. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4062 |
Appears in Collections: | 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kichuk.pdf | 125.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.