Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4034
Назва: | Сутність та структура підготовленості бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів |
Інші назви: | The essence and structure of the musical art bachelors’ preparedness for developing pupils’ audial culture |
Автори: | Реброва, Олена Євгенівна Rebrova, Olena Yevgenivna Пань Сінюй Pan Xing Yu |
Ключові слова: | аудіальна культура особистості підготовка підготовленість бакалаври музичного мистецтва person’s audial culture training preparedness bachelor of Musical Art sound landscape |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Реброва О. Є. Сутність та структура підготовленості бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів / О. Є. Реброва, Пань Сінюй // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д, Ушинського, 2018. – №4. – С. 68-73. |
Короткий огляд (реферат): | У статті актуалізовано проблему формування аудіальної культури особистості. Визначено роль підготовки бакалаврів музичного мистецтва до її формування у школярів. Уточнено сутність аудіальної культури особистості, розглянуто наукове поняття «підготовка бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів». Звернено увагу на зв’язок понять підготовка та підготовленість. Подано інтерпретацію поняття «звуковий ландшафт» та звукове середовище. Визначено структуру підготовленості бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів, що складається з досвідно-ідентифікаційного; асоціативно-образного; аудіально-мотиваційного; технологічно-продуктивного компонентів. The article is devoted to the problem regarding the formation of an individual’s audial culture alongside with the musical art bachelors’ training to fit it within this process. A person’s audial culture is understood as a qualitative level of perceptual-selective processes characterized by an artistic and aesthetic orientation, based on the associative-reflexive experience of perceiving the sound environment as a conglomerate of various sound- acoustic sources: music, the sound landscape of nature, language, its intonation and sound urban environment. Both the process of training Musical Art bachelors and its result ‒ preparedness are discussed in the article. The preparedness of the Musical Art bachelors for the formation of schoolchildren’s audial culture is presented as a formed (developed) professional quality, characterized by an artistic and aesthetic attitude to the phenomenon of sound culture and possession of pedagogical means enabling influence on the formation of schoolchildren’s audial culture, which implies an adequate perception and appreciation of the diversity of sound flow by them. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4034 |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Olena Rebrova.pdf | 185.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.