Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4014
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Руденко, Юлія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Rudenko, Yuliia Anatoliivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-24T10:32:17Z | - |
dc.date.available | 2019-09-24T10:32:17Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Руденко Ю.А. Коучінговий підхід до розвитку мовного потенціалу майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Ю.А. Руденко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 1. — С. 116-124. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4014 | - |
dc.description.abstract | У статті порушено проблему використання новітніх технологій у професійно- мовленнєвій діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, зокрема розкрито сутність коучінгового підходу у фаховій підготовці студентів дошкільних факультетів, з’ясовано сутність понять «коуч-технологія», «мовленнєвий коучінг». The article is devoted to the problem of using innovative technologies in professional speech activities aimed at the future educators of preschool education institutions, namely, coachtechnologies. The purpose of the article is to substantiate theoretically the need of using coaching technologies in the speech training aimed at the future educators, as one of the elements constituting the methodological support for the development of their professional and methodological orientation. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | коуч | uk |
dc.subject | коучінговий підхід | uk |
dc.subject | коуч-технологія | uk |
dc.subject | майбутні вихователі | uk |
dc.subject | заклади дошкільної освіти | uk |
dc.subject | новітня технологія | uk |
dc.subject | технологія | uk |
dc.subject | мовний потенціал | uk |
dc.subject | мовленнєвий коучінг | uk |
dc.subject | професійно-методична спрямованість | uk |
dc.subject | coach | uk |
dc.subject | coaching approach | uk |
dc.subject | coach-technology | uk |
dc.subject | future educators | uk |
dc.subject | pre-school education institutions | uk |
dc.subject | new technology | uk |
dc.subject | speech potential | uk |
dc.subject | speech coaching | uk |
dc.subject | professionalmethodological orientation | uk |
dc.title | Коучінговий підхід до розвитку мовного потенціалу майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти | uk |
dc.title.alternative | The coaching approach to the disclosing and improving of the future pre-school teachers’ speech potential | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | 388.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.