Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4008
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бузовська, Юлія Федорівна | - |
dc.contributor.author | Buzovska, Yuliia Fedorivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-24T08:15:18Z | - |
dc.date.available | 2019-09-24T08:15:18Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Бузовська Ю. Ф. Діагностика рівнів підготовленості майбутніх судноводіїв до міжкультурної комунікації / Ю. Ф. Бузовська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2018. — № 5. — С. 91-96. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4008 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі підготовки майбутніх судноводіїв до міжкультурної комунікації засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено критерії та показники оцінювання рівня підготовленості курсантів до міжкультурного спілкування згідно з структурними компонентами такої підготовленості (мотиваційно-когнітивний, діяльнісно-креативний та особистісно-креативний), представлено методи діагностування. Результати констатувального діагностичного зрізу, отримані в експериментальній та контрольній групах, свідчать про низький рівень підготовленості курсантів до комунікації з представниками інших країн та культур, а також про необхідність спеціальної міжкультурної підготовки майбутніх судноводіїв. Future navigators’ training in cross-cultural communication is an important part of their professional training, because the professional activity of navigators is directly related to communication with representatives of other countries and cultures. Taking into account the component structure of future navigators’ training in cross- cultural communication (motivational-and-cognitive, activity-and-creativity-centred and personal-and-reflexive components), the criteria and indicators which can be used to diagnose proficiency levels in the designated activity are named in the article. The criteria of the investigated construct are, as follows: mindset- and content-oriented, operational-and-creative, and individual-and-evaluative. The characteristic of proficiency levels (high, satisfactory, low) demonstrated by Navigation Department cadets in communication within intercultural situations are also presented in the article. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | майбутні судноводії | uk |
dc.subject | підготовленість | uk |
dc.subject | критерій | uk |
dc.subject | міжкультурна комунікація | uk |
dc.subject | методи дослідження | uk |
dc.subject | future navigators | uk |
dc.subject | preparedness / proficiency | uk |
dc.subject | criterion | uk |
dc.subject | cross-cultural communication | uk |
dc.subject | research methods | uk |
dc.title | Діагностика рівнів підготовленості майбутніх судноводіїв до міжкультурної комунікації | uk |
dc.title.alternative | Diagnostics of future navigators’ proficiency levels in cross-cultural communication | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | 182.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.