Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3997
Title: | Теоретичний аналіз феномену ревнощів з позицій сучасної психології |
Other Titles: | The theoretical analysis of the phenomenon of jealousyin terms of modern psychology |
Authors: | Каминін, Марк Ігорович Kamynin, M. I. |
Keywords: | феномен ревнощів теоретико-методологічні концепції ревнощів психологічний портрет особистості схильної до переживання ревнощів (ревнивість) The phenomenon of jealousy theoretical and methodological concept of jealousy the psychological portrait of the personprone to experience jealousy |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Каминін М. І. Теоретичний аналіз феномену ревнощів з позицій сучасної психології / М. І. Каминін // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №3. – С. 141-149. |
Abstract: | У статті аналізується феномен ревнощів з позицій екзистенціальної, гуманістичної та психоаналітичної парадигм з метою уточнення психологічного змісту основних понять і категорій досліджуваного явища. Представлені результати емпіричного дослідження деяких особливостей ревнощів успіввідношенні з широким спектром особистісних властивостей. The article analyzes the phenomenon of jealousy from the standpointof the existential, humanistic and psychoanalytic paradigms, in order toclarify the psychological content of the basic concepts and categories ofthe phenomenon under study. The results of empirical studies of somefeatures of jealousy in relation to a wide range of personal properties. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3997 |
Appears in Collections: | 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kamynin.pdf | 811.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.