Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3981
Title: | Лінгводидактична модель процесу самонавчання англійської мови шляхом підготовки та презентації тематичних доповідей |
Other Titles: | Linguo-didactic model of english language self-learning while writing and presentation of thematic reports |
Authors: | Кордонова, Алла Вікторівна Кордонова, Алла Викторовна Kordonova, Alla Victorivna |
Keywords: | лінгводидактична модель іншомовне самонавчання письмове мовлення тематична доповідь linguo-didactic model foreign language self-learning writing as an end thematic reports |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Кордонова А. В. Лінгводидактична модель процесу самонавчання англійської мови шляхом підготовки та презентації тематичних доповідей / А. В. Кордонова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №3. – С. 70-78. |
Abstract: | У статті розглядається такий вид іншомовного самонавчанняяк написання та презентація тематичних доповідей тапідкреслюється, що виконання певного алгоритму методичних дій,представленого у лінгводидактичній моделі, сприяє удосконаленню іншомовних умінь студентів та формуванню їхньої майбутньої професійної компетентності. In the article such kind of English language self-learning as writing andpresentation of thematic reports is considered and it is supposed that therealization of the certain algorithm of methodical actions which arerepresented in the linguo-didactic model contributes to the improvement offoreign language skills of students and formation of their future professionalcompetence. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3981 |
Appears in Collections: | 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kordonova.pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.