Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3978
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тушева, В. В. | - |
dc.contributor.author | Tusheva, V. V. | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-23T08:37:27Z | - |
dc.date.available | 2019-09-23T08:37:27Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Тушева В. В. Особливості науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики / В. В. Тушева // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №3. – С. 46-54. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3978 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розкриттю особливостей науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики в контексті діяльнісного, особистісного та аксіологічного підходів, які дозволяють цілісно, системно, ґрунтуючисьнаміждисциплінарнихстратегіях, виявити особливості функціонування і розвитку даного особистісного феномену. Для вчителя-музиканта наукове досягнення мистецької дійсності спрямоване на педагогічне осмислення мистецько-культурних процесів, світоглядногоконтекстумузичнихтворів, пізнавального, морального іестетичного потенціалу музичного мистецтва, різних модусів музично-педагогічної діяльності, що поглиблює його професійно-педагогічну,мистецтвознавчу, культурологічну і дослідницьку компетенцію. The article is devoted to the opening of features of research culture ofa future music master in the context of activity, personality and values of approaches that allow integrally, systematically, being based on theinterdisciplinary strategies, to educe the features of functioning anddevelopment of this personality phenomenon. For the teacher of music thescientific understanding of artistic reality is sent to the pedagogicalcomprehension artistically and cultural processes, world view context ofpieces of music, cognitive, moral and aesthetic potential of musical art,different directions of musical and pedagogical activity, that deepens hisprofessional and pedagogical activity of art, culturological and researchcompetense. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | науково-дослідницька культура майбутнього вчителя музики | uk |
dc.subject | музично-педагогічна культура | uk |
dc.subject | діяльнісний, особистісний, аксіологічний підходи | uk |
dc.subject | теоретичне мислення | uk |
dc.subject | художній світогляд | uk |
dc.subject | research culture of future music master | uk |
dc.subject | pedagogical culture | uk |
dc.subject | to activity, personality, values approaches | uk |
dc.subject | theoretical thinking | uk |
dc.subject | artistic world view | uk |
dc.title | Особливості науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики | uk |
dc.title.alternative | Features of research culture of future teacher of musical art | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tusheva.pdf | 151.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.