Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3977
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гусленко, І. Ю. | - |
dc.contributor.author | Guslenko, I. Yu. | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-23T08:13:33Z | - |
dc.date.available | 2019-09-23T08:13:33Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Гусленко І. Ю. Про специфіку викладання іноземної мови в умовах віртуального навчального середовища / І. Ю. Гусленко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №3. – С. 39-45. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3977 | - |
dc.description.abstract | У статті уточнено сутність поняття про сучасне навчальнесередовище, яке характеризується використанням мережевих йінформаційних технологій для підтримки та організації процесунавчання. Наведено ознаки та функції віртуального освітньогосередовища, виявлено умови його ефективності. Відмічено переваги,які віртуальне освітнє середовища надає для навчання іноземнихмов у вищому навчальному закладі, та визначено проблеми, яківиникають у цьому процесі. Зосереджено увагу на організаціїнавчання на основі освітньої платформи MOODLE та системномувикористанні ІКТ у навчанні іноземних мов. Зроблено висновок пронеобхідність органічного поєднання новітніх і традиційнихпедагогічних технологій та створення умов для індивідуального навчального простору. This article is devoted to the analysis of the concepts of moderneducational environment. The penetration of advanced informationtechnologies and networks into education have changed the stable view onlearning environment, created a new educational paradigm and a newtype of educational environment – “virtual learning environment”.Information technologies and computers have transformed the ways ofgaining knowledge, increased the speed with which information spreads;they have given the possibility for e-learning and for transition fromeducation for a person’s whole life to education through a whole life or lifelong learning. The author gives the features and functions of virtual learningenvironment, reveals the conditions of its effective performance. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | інформаційно-комп’ютерні технології | uk |
dc.subject | сучасне навчальне середовище | uk |
dc.subject | віртуальне освітнє середовище | uk |
dc.subject | неперервна освіта | uk |
dc.subject | самонавчання | uk |
dc.subject | активне навчання | uk |
dc.subject | освітня платформа MOODLE | uk |
dc.subject | викладання іноземних мов | uk |
dc.subject | моделювання мовного середовища | uk |
dc.subject | computer and information technology | uk |
dc.subject | modern learningenvironment | uk |
dc.subject | virtual learning environment | uk |
dc.subject | life-long learning | uk |
dc.subject | self-education | uk |
dc.subject | active learning | uk |
dc.subject | e-learning | uk |
dc.subject | learning platform MOODLE | uk |
dc.subject | teaching of foreign languages | uk |
dc.subject | simulated immersion environment forlanguage learning | uk |
dc.title | Про специфіку викладання іноземної мови в умовах віртуального навчального середовища | uk |
dc.title.alternative | Specific features of foreign language teaching in virtual learning environment | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Guslenko.pdf | 132.57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.