Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3960
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Линенко, Алла Францівна | - |
dc.contributor.author | Линенко, Алла Францевна | - |
dc.contributor.author | Lynenko, Alla Frantsevna | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-18T11:07:09Z | - |
dc.date.available | 2019-09-18T11:07:09Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Линенко А. Ф. Герменевтичний підхід у педагогіці і його принципи / А. Ф. Линенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2018. — № 6. — С. 55-59. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3960 | - |
dc.description.abstract | У статті актуалізовано проблему підвищення якості підготовки майбутніх учителів згідно стратегічних цілей модернізації освітньо-виховного процесу в педагогічних закладах вищої освіти України, заснованих на гуманістичній парадигмі, що потребує використання інноваційних підходів, таких як герменевтичний, розглянуто наукові концептуальні напрями визначення сутності феноменів «герменевтика», «розуміння» у контексті: філософської, соціологічної (М. Бахтін, В. Дільтей, Г. Гадамер, М. Хайдаггер, В. Шлейермахер та ін.), психологічної (А. Брудний, К. Славська, С. Рубінштейн та ін.) і педагогічної (А. Закірова, І. Каплунович, І. Левіцька та ін.) наук та його вплив на підвищення якості професійної підготовки майбутнього вчителя в педагогічних закладах вищої освіти. Презентовано визначення феномена «педагогічна герменевтика». The problem of improving the quality of the future teacher training in accordance with the strategic goals of modernization of the educational process in pedagogical institutions of higher education in Ukraine is actualized in the article, the process being based on the humanistic paradigm, which requires the use of innovative approaches such as the hermeneutic one. The scientific conceptual directions of determining the essence of the phenomena “hermeneutics”, “understanding” are considered. They were considered in the context of: philosophical, sociological (M. Bakhtin, V. Dilthey, G. Gadamer, M. Haidagger, V. Schleiermacher and others), psychological (A. Brudnyi, K. Slavskaya, S. Rubinstein and others) and pedagogical (A. Zakirova, I. Kaplunovich, I. Levitskaya and others) sciences and its influence on the improvement of the quality of the professional training aimed at a future teacher in pedagogical institutions of higher education. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | герменевтика | uk |
dc.subject | герменевтичний підхід | uk |
dc.subject | педагогічне розуміння | uk |
dc.subject | професійна діяльність учителя | uk |
dc.subject | музична педагогіка | uk |
dc.subject | майбутній учитель | uk |
dc.subject | hermeneutics | uk |
dc.subject | the hermeneutic approach | uk |
dc.subject | pedagogical understanding | uk |
dc.subject | teacher’s professional activity | uk |
dc.subject | Musical Pedagogy | uk |
dc.subject | a future teacher | uk |
dc.title | Герменевтичний підхід у педагогіці і його принципи | uk |
dc.title.alternative | Hermeneutic approach in pedagogy and its principles | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11.pdf | 234.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.