Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3956
Назва: | Методичний супровід формування мовленнєво-творчої компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти |
Інші назви: | Methodological support aimed at the formation of the speech and creative competence of the future preschool educators |
Автори: | Руденко, Юлія Анатоліївна Rudenko, Yuliia Anatoliivna Галятовська, Катерина Сергіївна Haliatovska, Kateryna |
Ключові слова: | супровід методичний супровід формування мовленнєвотворчої компетентності мовленнєвотворча компетентність майбутні вихователі заклади дошкільної освіти support methodological support for the formation of the speech-creative competence speech- creative competence future preschool educators |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Руденко Ю. А. Методичний супровід формування мовленнєво-творчої компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Ю. А. Руденко, К. С. Галятовська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2018. — № 6. — С. 43-49. |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушено проблему формування мовленнєво-творчої компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, зокрема розкрито сутність методичного супроводу у фаховій підготовці студентів дошкільних факультетів. Схарактеризовано функції, етапи методичного супроводу, подано характеристику його складників. The problem substantiating the need for methodological support of the process aimed at developing the future preschool educators’ speech and creative competence is raised in the article. The purpose of the article is to define the essence of the concept “methodological support”; to identify and characterize the priority features in the professional development of the future educators; to present the stages of the methodological support and its structure (methodological, informational, informational and technical, psychological and pedagogical support) throughout the entire period of professional speech training at the university. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3956 |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
9.pdf | 578.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.