Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3950
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демидова, Марина Григорівна | - |
dc.contributor.author | Demidova, Maryna Hryhorivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-18T10:37:25Z | - |
dc.date.available | 2019-09-18T10:37:25Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Демидова М. Г. Методика організації самопідготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до педагогічної практики / М. Г. Демидова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №4. - С. 29-33. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3950 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто умови успішної самопідготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практики. У контексті вирішення цього завдання особливу увагу звернено на метокогнітивний та прогностичний компоненти пропонованої структури: виявлено багатозначність визначення вченими категорії метакогнітивності, її основні складники, розглянуто особливості когнітивних та метокогнітивних навичок, а також структуру і сутність педагогічного прогнозування та діагностики. The article is aimed at identifying conditions which would facilitate the process of successful self-training of the future Music teachers for teaching practice. Students’ self-training for pedagogical practice is an integral and necessary form of the process while educating / teaching future music teachers. In their studies, scientists reflect various aspects of training a future teacher in professional activities during the period of teaching practice. Today, there are two approaches to practice-oriented education in the system of higher education. Some scientists associate it with the organization of the educational, industrial and pre-diploma practice for students with the view to immerse them into professional environment. Scientists believe that education can not be practice-oriented without gaining activity-oriented experience. Others consider the introduction of profession-oriented technologies directly into the process of the whole training to be the most effective one. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | самопідготовка | uk |
dc.subject | педагогічна практика | uk |
dc.subject | практико-зорієнтований підхід | uk |
dc.subject | майбутній учитель музики | uk |
dc.subject | self-training | uk |
dc.subject | pedagogical practice | uk |
dc.subject | practice-oriented approach | uk |
dc.subject | future music teacher | uk |
dc.title | Методика організації самопідготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до педагогічної практики | uk |
dc.title.alternative | Methods facilitating musical art teachers’ self-training for teaching practice | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Maryna Demydova.pdf | 163.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.