Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3910
Title: | Модель формування і розвитку управлінських компетентностей у майбутніх фахівців із логістики |
Other Titles: | Model enabling the formation and development of the management competence of the future specialists in logistics |
Authors: | Гармаш, Тетяна Андріївна Harmash, Tetiana |
Keywords: | фахівець із логістики організація підготовки до управлінської діяльності експериментальна модель підготовки принципи методи форми етапи навчання experimental model of training principles methods forms stages of training formation of readiness logistics specialist training of logistics specialists management activities |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 6. — С. 27-32. |
Abstract: | У статті розкриваються теоретичні засади i проектується експериментальна модель організації підготовки майбутніх фахівців із логістики до управлінської діяльності. Виокремлено та обґрунтовано основні блоки моделі; виокремлено етапи формування готовності майбутніх фахівців із логістики до управлінської діяльності; визначено педагогічні умови, що забезпечують ефективність реалізації моделі. Особливу увагу приділено методам активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Some theoretical principles are revealed in the article; the experimental model specifying the organization of managerial training intended for the future specialists in logistics is projected. The main blocks of this model are determined and substantiated; the formation stages of readiness of future specialists in logistics for management activity are highlighted; pedagogical conditions that provide effectiveness of the model implementation are determined. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3910 |
Appears in Collections: | 2017 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.