Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3894
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ван, Яцзюнь | - |
dc.contributor.author | Van, Yatszyun | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-16T09:12:04Z | - |
dc.date.available | 2019-09-16T09:12:04Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Ван Яцзюнь Емоційно-емпатійні методи формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / Ван Яцзюнь // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2017. – № 3. – С. 17-21. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3894 | - |
dc.description.abstract | У дослідженні розглядаються питання, пов’язані з обґрунтуванням методів формування комунікативної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорової підготовки. Особливого значення у цьому контексті набуває емоційно-емпатійний аспект формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорового навчання. Зроблено акцент на продуктивних ідеях та емоційно-емпатійних методах, які відображають взаємозв’язок виконавських дій та комунікативних процесів у навчальному хоровому колективі. Зазначено, що застосування запропонованих емоційно-емпатійних методів формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва сприяють досягненню творчої діяльності навчального хорового колективу. In the era of rapid changes in native education, connected with its modernization, one of the main tasks is the formation of a coherent system of competencies. At the same time, the concept of «communicative culture», despite the fact that its application is part of the concepts of competence, is related more to the principles of developmental education and is not limited only to the observance of social norms of behaviour. This extremely important feature urges pedagogical comprehension of the phenomenon of communicative culture, first of all, in terms of its significance, the essential manifestation of which, according to authoritative scholars, is the formation of the emotional-empathic aspect of the communicative culture of the future teacher of musical art in the process of conductor-choir training. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | комунікативна культура майбутнього вчителя музичного мистецтва | uk |
dc.subject | метод | uk |
dc.subject | мистецька освіта | uk |
dc.subject | емоційно-емпатійні методи | uk |
dc.subject | communicative culture of the future teacher of musical art | uk |
dc.subject | method | uk |
dc.subject | artistic education | uk |
dc.subject | emotionalempathic methods | uk |
dc.title | Емоційно-емпатійні методи формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва | uk |
dc.title.alternative | Emotional-empatient methods aimed at forming a communicative culture of the future teacher of music art | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Van Yatszyun.pdf | 266.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.