Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3875
Title: | Методика підготовки майбутніх менеджерів освіти до експертно-аналітичної діяльності |
Other Titles: | Training methods of teh future education managers in the expert-analytical activity |
Authors: | Вей, Цісюань Wei, Qixuan |
Keywords: | моделювання модель методика експертно-аналітична діяльність менеджери освіти підготовленість педагогічні умови modelling model methodology expert-analytical activity education managers preparedness pedagogical conditions |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С. 123-128. |
Abstract: | У статті акцентовано увагу на поняттях «моделювання», «модель», «підготовленість майбутніх менеджерів освіти до експертно-аналітичної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах». Схарактеризовано методику і модель підготовки майбутніх менеджерів освіти до експертно-аналітичної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах, що передбачала етапи: змістово-функційний, інструментально-процесуальний, особистісно-рефлексивний. Виявлено три взаємопов’язаних компоненти: змістово-функційний, інструментально-процесуальний, особистісно-рефлексивний. Представлено поетапне впровадження педагогічних умов. Доведено ефективність запропонованої моделі та методики підготовки майбутніх менеджерів освіти до експертно-аналітичної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах з упровадженням визначених педагогічних умов.The concepts of «modelling», «model», «preparedness of the future education managers for the expert analytical work in general education schools» are specified in the article. The preparedness of the future education managers for the expert-analytical activity is substantiated as a result of the training of the future education managers which is expressed in their ability to apply various analysis methods to the problematic situations within the activity areas of an educational institution as well as to prepare expert conclusions, to predict processes and to develop long-term development programs. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3875 |
Appears in Collections: | 2017 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.