Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3830
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кьон, Наталя Георгіївна | - |
dc.contributor.author | Koehn, Natalya Georgiivna | - |
dc.contributor.author | Ян Сяохан | - |
dc.contributor.author | Yang Xiaohang | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-12T10:16:16Z | - |
dc.date.available | 2019-09-12T10:16:16Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Кьон Н. Г. Формування у студентів навичок сольного і хорового виконавства / Н. Г. Кьон, Ян Сяохан // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №2. - С.47-52. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3830 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему паралельного формування в студентів – майбутніх учителів музичного мистецтва різних типів вокального інтонування: сольного та хорового. Розглянуто особливості вимог до сольного та хорового різновидів співочої діяльності, відмінності у вимогах до прояву природного тембру голосу студентів, якості базових фонаційних навичок: вокального дихання, виконавсько-динамічних можливостей співаків. Розглянуто проблему автоматизації співочих навичок в умовах їхнього варіювання в різних формах виконавства. Висвітлено роль самостійності мислення, розвиненого слухового контролю, усвідомленого й відповідального ставлення студентів до проблеми засвоєння базових фонаційних навичок та набуття здатності їх гнучко й варіативно застосовувати в різних виконавсько-контекстних умовах. The article deals with the topical problem related to the parallel formation of various types of vocal (solo and choral) intoning performed by the future Musical Art teachers. It is noted that such a situation is conditioned by the multifunctional nature of the teacher’s pedagogical activity and the corresponding tasks that are being solved in the process aimed at training future specialist of musical arts. As for singing, this diversity manifests itself in the tasks of mastering the performing skills and methods of teaching schoolchildren both individually and collectively –ensemble and choral singing forms. The aim of the article is to draw attention to the existence of the designated problem and to substantiate some principles and methods for overcoming it in the voice-training sessions. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | учитель музичного мистецтва | uk |
dc.subject | сольний та хоровий спів | uk |
dc.subject | teacher of Musical Art | uk |
dc.subject | solo and choral singing | uk |
dc.title | Формування у студентів навичок сольного і хорового виконавства | uk |
dc.title.alternative | The formation of students' skills in solo and choral performance | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Natalya Koehn.pdf | 271.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.