Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3827
Title: | Характеристика рівнів володіння мовленнєвим етикетом в іноземних слухачів підготовчого відділення |
Other Titles: | Feature proficiency in speech etiguette that have foreign students of the preparatory department |
Authors: | Карасу, Ломан Karasu, Lokman |
Keywords: | високий, достатній, низький, незадовільний рівні лексико-граматичний критерій читання, аудіювання, говоріння, письмо мовленнєвий етикет іноземні слухачі підготовче відділення high, enough, low, unsatisfactory levels lexical and grammatical criterion reading, listening, speaking, writing speech etiquette foreign students the preparatory department |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Карасу Локман Характеристика рівнів володіння мовленнєвим етикетом в іноземних слухачів підготовчого відділення / Локман Карасу // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 156-160. |
Abstract: | У статті представлено специфіку виявлення рівнів володіння мовленнєвим етикетом в іноземних слухачів підготовчого відділення; схарактеризовано їх відповідно до визначених критеріїв (читання, аудіювання, письмо, говоріння, лексико-граматичний критерій) та подано за загальнорівневими оцінками (незадовільний, низький, достатній, високий). The article presents specificity detection of levels of speech etiquette for foreign students of the preparatory department; it is characterized in accordance with specific criteria (reading, listening, writing, speaking, lexical and grammatical criterion) and it is represented by total tier estimates (unsatisfactory, low, enough, high). |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3827 |
Appears in Collections: | 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Karasu.pdf | 495.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.