Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3814
Title: | Стан сформованості готовності майбутніх медичних сестер до професійної самореалізації |
Other Titles: | The formation state of the future medical nurses’ readiness for professional self-realization |
Authors: | Сірак, Інна Петрівна Sirak, Inna Petrovna |
Keywords: | професійна самореалізація готовність майбутні медичні сестри діагностичні методи professional self-realization readiness future medical nurses diagnostic methods |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Сірак І. П. Стан сформованості готовності майбутніх медичних сестер до професійної самореалізації / І. П. Сірак // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2017. - № 2. - С. 95-99. |
Abstract: | У статті представлено результати діагностики готовності майбутніх медичних сестер до професійної самореалізації. Визначено в структурі досліджуваної готовності чотири взаємопов’язаних компоненти: мотиваційний, пізнавальний, операційний, рефлексивний. Описано результати констатувального етапу експерименту, метою якого було з’ясування стану готовності майбутніх медичних сестер до професійної самореалізації окремо за визначеними критеріями (мотиваційно-ціннісним, когнітивно-особистісним, творчо-діяльнісним, рефлексивно-регулятивним) й у цілому. Проведений аналіз наукової літератури з проблеми дослідження засвідчив відсутність єдиної методики діагностики досліджуваної якості. Тому в дослідженні використовувалися як окремі методики інших дослідників для діагностики того чи іншого показника готовності майбутніх медсестер до професійної самореалізації, так і розроблені автором чи адаптовані методи діагностики. The diagnostics results of the future nurses’ readiness for professional self-realization are represented in the article. There have been determined four interconnected components in the structure of the studied readiness: motivational, cognitive, operational, reflexive. The results of the stating stage of the experiment have beendescribed, it aimed at ascertaining the state of the future nurses’ readiness for professional self-realization by means of certain criteria (motivational and value-oriented, cognitive-personal, creativity- and activity-oriented, reflexiveregulative) in each particular case and in general. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3814 |
Appears in Collections: | 2017 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sirak-2017-2.pdf | 252.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.