Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3771
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дегтяренко, Тетяна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Dehtiarenko, Tetiana Vоlodymyrivnа | - |
dc.contributor.author | Павлова, Наталя Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-10T09:59:14Z | - |
dc.date.available | 2019-09-10T09:59:14Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Дегтяренко Т. В. Актуальність міждисциплінарного та нейропсихологічного підходів до діагностики тяжких порушень мовлення у дітей раннього віку / Т. В. Дегтяренко, Н. В. Павлова // Наука і освіта. – 2016. - № 8. – С. 30-37. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3771 | - |
dc.description.abstract | Авторами обґрунтовано доцільність впровадження міждисциплінарності та нейропсихологічного підходу до ранньої діагностики тяжких порушень мовлення у дітей. Запропоновано спосіб діагностики порушень мов-леннєвого розвитку у дітей раннього віку на підставі використання результатів поглибленого нейрофізіологі-чного обстеження. Нейропсихологічний підхід реалізовано для диференціальної діагностики тяжких порушень мовлення у дітей молодшого дошкільного віку. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | нейропсихологія | uk |
dc.subject | тяжкі порушення мовлення | uk |
dc.subject | рання діагностика | uk |
dc.title | Актуальність міждисциплінарного та нейропсихологічного підходів до діагностики тяжких порушень мовлення у дітей раннього віку | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДегтПавлова16.pdf | 579.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.