Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3771
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДегтяренко, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorDehtiarenko, Tetiana Vоlodymyrivnа-
dc.contributor.authorПавлова, Наталя Василівна-
dc.date.accessioned2019-09-10T09:59:14Z-
dc.date.available2019-09-10T09:59:14Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДегтяренко Т. В. Актуальність міждисциплінарного та нейропсихологічного підходів до діагностики тяжких порушень мовлення у дітей раннього віку / Т. В. Дегтяренко, Н. В. Павлова // Наука і освіта. – 2016. - № 8. – С. 30-37.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3771-
dc.description.abstractАвторами обґрунтовано доцільність впровадження міждисциплінарності та нейропсихологічного підходу до ранньої діагностики тяжких порушень мовлення у дітей. Запропоновано спосіб діагностики порушень мов-леннєвого розвитку у дітей раннього віку на підставі використання результатів поглибленого нейрофізіологі-чного обстеження. Нейропсихологічний підхід реалізовано для диференціальної діагностики тяжких порушень мовлення у дітей молодшого дошкільного віку.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectнейропсихологіяuk
dc.subjectтяжкі порушення мовленняuk
dc.subjectрання діагностикаuk
dc.titleАктуальність міждисциплінарного та нейропсихологічного підходів до діагностики тяжких порушень мовлення у дітей раннього вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДегтПавлова16.pdf579.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.