Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3763
Title: | Психолого-педагогічна сутність феномена «професійна спрямованість майбутнього вчителя іноземних мов» |
Other Titles: | Psychological and pedagogical essence of the phenomenon of "professional orientation of the future foreign language teacher" |
Authors: | Князян, М. О. Knyazyan, M. O. |
Keywords: | професійна спрямованість ціннісні орієнтири переконання інтереси professional trend value systems beliefs interests |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Князян М. О. Психолого-педагогічна сутність феномена «професійна спрямованість майбутнього вчителя іноземних мов» / М. О. Князян // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 5-6. – С. 190-195. |
Abstract: | В статті розглядається проблема формування професійної спрямованості майбутнього вчителя. Розкрито психолого-педагогічну сутність, структуру професійної спрямованості майбутнього фахівця. Висвітлено компоненти цього феномена (ціннісні орієнтири, переконання, інтереси). В статье рассматривается проблема формирования профессиональной направленности будущего учителя. Раскрыт психолого-педагогический смысл, структура профессиональной направленности будущего специалиста. Освещены компоненты этого феномена (ценностные ориентиры, убеждения, интересы). The article investigates the problem of forming of professional trend of a teacher. The psychological and pedagogical sense, the structure of professional trend of specialist is considered. The components of this phenomenon are defined (value systems, beliefs, interests). |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3763 |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Knyazyan.pdf | 476.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.