Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3713
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Малихіна, С. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-06T07:31:52Z | - |
dc.date.available | 2019-09-06T07:31:52Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 281-288. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3713 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено методологічні засади розробки теорії дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів. У якості основних методологічних підходів визнано: системний та особистісно-діяльнісний. Реалізація положень цих методологічних підходів забезпечує системність у розумінні досліджуваного феномену, урахування індивідуально-особистісних особливостей центрального суб’єкта навчальної діяльності, здатного до самоактуалізації, самоосвіти, самореалізації й самовдосконалення, на засадах активізації, оптимізації й стимулювання. Methodological basics for the didactic intensification of students’ educational activity theory being worked out are determined in the article. The system and personal activity approaches are accepted as the prior methodological approaches. Realization of the statements of these methodological approaches guarantees the wholeness in regard to understanding the phenomenon being investigated, consideration of individual personal particularities of the central activity subject in the process of educational activities enabled to self)actualization, self- education, self-realization and self-improvement on the grounds of activation, optimization and stimulation. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | навчальна діяльність | uk |
dc.subject | дидактична інтенсифікація | uk |
dc.subject | системний підхід | uk |
dc.subject | особистісно-діяльнісний підхід | uk |
dc.subject | educational activity | uk |
dc.subject | didactic intensification | uk |
dc.subject | system approach | uk |
dc.subject | personal-activity approach | uk |
dc.title | Методологічні засади розробки теорії дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
44.pdf | 798.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.