Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3713
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалихіна, С. В.-
dc.date.accessioned2019-09-06T07:31:52Z-
dc.date.available2019-09-06T07:31:52Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНауковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 281-288.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3713-
dc.description.abstractУ статті визначено методологічні засади розробки теорії дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів. У якості основних методологічних підходів визнано: системний та особистісно-діяльнісний. Реалізація положень цих методологічних підходів забезпечує системність у розумінні досліджуваного феномену, урахування індивідуально-особистісних особливостей центрального суб’єкта навчальної діяльності, здатного до самоактуалізації, самоосвіти, самореалізації й самовдосконалення, на засадах активізації, оптимізації й стимулювання. Methodological basics for the didactic intensification of students’ educational activity theory being worked out are determined in the article. The system and personal activity approaches are accepted as the prior methodological approaches. Realization of the statements of these methodological approaches guarantees the wholeness in regard to understanding the phenomenon being investigated, consideration of individual personal particularities of the central activity subject in the process of educational activities enabled to self)actualization, self- education, self-realization and self-improvement on the grounds of activation, optimization and stimulation.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectнавчальна діяльністьuk
dc.subjectдидактична інтенсифікаціяuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectособистісно-діяльнісний підхідuk
dc.subjecteducational activityuk
dc.subjectdidactic intensificationuk
dc.subjectsystem approachuk
dc.subjectpersonal-activity approachuk
dc.titleМетодологічні засади розробки теорії дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
44.pdf798.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.