Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3709
Title: | Мистецтво моделювання викладачем ВТНЗ успіху професійно-педагогічної діяльності у процесі підвищення професійної компетентності |
Other Titles: | Art of design teacher to success of professionally pedagogical activity in the process of increase of professional competence |
Authors: | Барбіна, Є. С. Barbina, E. S. |
Keywords: | мистецтво моделювання педагогічна майстерність педагогічна компетентність педагогічна творчість art design pedagogical trade pedagogical competence pedagogical creation |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Барбіна Є. С. Мистецтво моделювання викладачем ВТНЗ успіху професійно-педагогічної діяльності у процесі підвищення професійної компетентності // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2012. – № 7-8. – С. 104-109. |
Abstract: | У статті розглядаються основні складові мистецтва моделю– вання викладачем вищого технічного навчального закладу успіху професійно–педагогічної діяльності у процесі підвищення профес– ійної компетентності. Барбина Е. С. В статье рассматриваются основные составные искусства моделирования преподавателем высшего технического учебного заведения успеха профессионально педагогической деятельности в процессе повышения профессиональной компетентности. In the article the basic component arts of design of higher technical educational establishment of success of professionally pedagogical activity a teacher are examined in the process of increase of professional competence. . |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3709 |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Barbina E. S..pdf | 125.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.