Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3706
Назва: | Кейс-метод як засіб підвищення ефективності навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей |
Інші назви: | Case-study method as a means of increasing of foreign language teaching efficiency for students of extralinguistic specialties |
Автори: | Школа, Ірина Shkola, Iryna |
Ключові слова: | кейс-метод немовні спеціальності кваліфікований спеціаліст професійне спілкування робота в групах case-method extralinguistic specialties professionals professional communication group work |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Школа І. Кейс-метод як засіб підвищення ефективності навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей / І. Школа // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 237-243. |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізується зміст і особливості застосування кейс-методу в навчанні іноземної мови студентів немовних спеціальностей як такого, що ефективно мотивує студентів до вивчення іноземної мови, розкриває їх інтелектуальний та творчий потенціал, розвиває мовленнєві уміння та навички. Робиться акцент на формуванні формування іншомовної професійної компетентності, яке передбачає виконання професійних завдань. The article deals with the analysis of using case-study method in foreign language teaching for students of extralinguistic specialties. Adistinctive feature of this method is creating a problem situation based on the facts of reallife. The research is aimed at investigating and generalizing theoretical grounds ofapplying case-study in the teaching process. We believe that case-study method is the best which combines communication and educational goals, provide professional orientation and promote the motivation of foreign language learning. It provides the analytical work of students develops self-discipline, self-education encourages and motivates learning of foreign language through practice. Language practice arises students’ interest in learning of foreign language; because it becomes clear which theoretical knowledge is not enough to solve the problem. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3706 |
Розташовується у зібраннях: | 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shkola.pdf | 518.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.