Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3705
Title: | Реалізація педагогічної технології професійної підготовки майбутніх учителів природничо- математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями |
Other Titles: | Implementation of pedagogical technology of professional training of future teachers of natural and mathematical disciplines in individual educational trajectories |
Authors: | Коростіянець, Тамара Петрівна Korostiyanets, Tamara Petrivna |
Keywords: | професіонально-педагогічна компетентність індивідуальна траекторія експериментальна модель самовизначення педагогічне середовище professionally–pedagogical competence individual trajectories experimental model self–determination pedagogical environment |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Коростіянець Т. П. Реалізація педагогічної технології професійної підготовки майбутніх учителів природничо- математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями / Т. П. Коростіянець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2012. – № 7-8. – С. 95-104. |
Abstract: | The questions related to realization of pedagogical technology of professional preparation of future teachers of naturally–mathematical disciplines on individual educational trajectories are examined in the article. У статті розглядаються питання, пов'язані з реалізацією педагогічної технології професійної підготовки майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3705 |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Korostiyanets Tamara Petrivna.pdf | 186.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.