Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3700
Title: | Шляхи подолання лінгвістичних труднощів у процесі читання англійських газетних текстів |
Other Titles: | Ways to overcome linguistic difficulties in the process of reading English newspaper texts |
Authors: | Глушко, Т. В. |
Keywords: | мовна здогадка експресивна лексика лінгвістичні труднощі language guess expressive vocabulary linguistics difficulties |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Глушко Т. В. Шляхи подолання лінгвістичних труднощів у процесі читання англійських газетних текстів / Т. В. Глушко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2012. – № 7-8. –91-95. |
Abstract: | У статті розглядається проблема подолання складних в лінгвістичному відношенні труднощів у процесі читання політичних, економічних і культурологічних газетних статей, наповнених експресивною лексикою. Визначено домінуючий принцип систематичного накопичування і відносно повного засвоєння матеріалу, що вивчається, та розвиваючий мовну здогадку під час читання текстів з незнайомою лексикою. The problem of overcoming of complex in difficulties respect of linguistics is considered in this article while reading the above – mentioned in political, economic and culturological newspaper articles to be exuberant with expressive vocabulary. The dominating principle of systematic accumulation and relatively complete mastering of the material under study, developing the language guess while reading of texts with unknown vocabulary is determined. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3700 |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Glushko TV.pdf | 117.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.