Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3679
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хе Ївень | - |
dc.contributor.author | Heh Ewen | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-05T12:27:59Z | - |
dc.date.available | 2019-09-05T12:27:59Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 223-228. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3679 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянута інтонаційна змістовність інтерпретації фортепіанних творів майбутніми фахівцями в галузі музичного мистецтва. Визначено сутність понять «інтерпретація», «інтонація» та специфіку виконавського інтонування. Розкрито особливості формування у студентів умінь втілення інтонаційної змістовності фортепіанної інтерпретації. The article deals with the problem intonation content of interpretation piano works of the future teachers of music. The author gave a definition of the concepts of «interpretation», «intonation» and performing specific intonation. The article reveals the features of the embodiment of intonation content of interpretation piano works. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | інтерпретація | uk |
dc.subject | інтонація | uk |
dc.subject | музична інтонація | uk |
dc.subject | виконавське інтонування | uk |
dc.subject | interpretation | uk |
dc.subject | intonation | uk |
dc.subject | musical intonation | uk |
dc.subject | performing intoning | uk |
dc.title | Інтонаційна змістовність інтерпретації фортепіанних творів майбутніми вчителями музичного мистецтва | uk |
dc.title.alternative | Intonation content of interpretation piano works of future teachers of musical art | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2012 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.