Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3647
Title: | Реалізація педагогічних умов підготовки майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи |
Other Titles: | Realisation of pedagogical conditions for training future foreign language teachers in the formation of secondary school students’ tolarance |
Authors: | Логвіненко, Анастасія Юріївна Logvinenko, Anastasiya Yuriyvna |
Keywords: | підготовка майбутніх учителів іноземної мови педагогічні умови толерантне середовище комунікативні моделі поведінки творча позааудиторна робота future foreign language teachers’ training pedagogical conditions tolerant surroundings communicative models of behaviour creative out-of-school activities |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Логвіненко А. Ю. Реалізація педагогічних умов підготовки майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи / А. Ю. Логвіненко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2017. - № 2. - С. 57-61. |
Abstract: | У статті висвітлено експериментальну методику підготовки майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи, що передбачала реалізацію визначених педагогічних умов (створення толерантного середовища в студентському колективі; удосконалення вмінь майбутніх учителів іноземної мови реалізації комунікативних моделей толерантної поведінки; залучення майбутніх учителів іноземної мови до творчої позааудиторної роботи толерантного спрямування). Подано результати експериментальної роботи, що доводять доцільність впровадження визначених педагогічних умов підготовки майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи в освітній процес під час навчання у вищому педагогічному навчальному закладі. The aim of the article is to report the experimental methodology of training future foreign language teachers in the formation of secondary school students’ tolerance due to a step-by-step implementation of these pedagogical conditions: creation of tolerant surroundings within a student group; improvement of future foreign language teachers’ skills to fulfill communicative models of tolerant behaviour; engagement of future foreign language teachers into creative out-of-school activities of tolerant character. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3647 |
Appears in Collections: | 2017 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Logvinenko-2017-2.pdf | 249.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.