Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3595
Title: | Взаємодія родини і дошкільного навчального закладу в економічній соціалізації дошкільників |
Other Titles: | Interaction of the family and and a preschool educational institution in economic socialization of preschool children |
Authors: | Курінний, Ян Віталійович Kurinnyi, Yan |
Keywords: | родина дошкільний навчальний заклад взаємодія трансформація економічна соціалізація family pre-school interaction transformation economic socialization |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Курінний Я. В. Взаємодія родини і дошкільного навчального закладу в економічній соціалізації дошкільників / Я. В. Курінний // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 6. — С. 83-88. |
Abstract: | В даній статті автором розглянуто особливості взаємодії сучасної родини та дошкільного навчального закладу під впливом ранньої економічної соціалізації. Обгрунтовано причини спаду рівня співробітництва дошкільного навчального закладу і сім’ї. Визначено шляхи реалізації взаємодії головних соціальних інститутів в період їх трансформації. Окреслено важливу роль дошкільного навчального закладу в процесі взаємодії з сучасною родиною. Акцентовано увагу на форми і методи, які були задіяні в процесі реалізації однієї з умов первинної економічної соціалізації. One of the conditions for primary economic socialization of preschool children is a condition organization of social and pedagogical practice interaction between the family and a preschool institution the purpose of which is to change the dynamics of a preschool child’s value orientations under the influence of his / her preceding economic socialization. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3595 |
Appears in Collections: | 2016 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.