Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3555
Title: | Моделі породження мовленнєвого висловлювання (тексту) та їхній лексичний аспект |
Other Titles: | The models of origination speaking saying (text) and their lexical aspects |
Authors: | Сіранчук, Н. М. Siranchuk, Nataliia Nikolaevna |
Keywords: | лексична синонімія форма висловлювання смисл висловлювання систематичний лексичний запас сховище семантичної інформації lexical sinonimia from of utterance sense of utterance systematic lexical stock hold of semantic information |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Сіранчук Н. М. Моделі породження мовленнєвого висловлювання (тексту) та їхній лексичний аспект / Н. М. Сіранчук // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 60-69. |
Abstract: | У статті обґрунтовано теоретичні принципи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на основі аналізу наявних у психології, лінгвістиці та психолінгвістиці моделей породження мовленнєвого висловлювання та власних експериментальних даних, одержаних автором протягом 2010-2014 рр. у процесі експериментального навчання в школах м. Рівне. In this article theoretical principles of forming lexical competence in elementary school children on the base of analyze available in psychology, linguistic and psycholinguistics models of origination speaking saying and бits own experimental information, are explained which were gained by author during 2010-2014 years in the process of experimental education in Rivne schools. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3555 |
Appears in Collections: | 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Siranchuk.pdf | 156.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.