Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3504
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дьоміна, Тетяна Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Dyomina, Tetyana | - |
dc.contributor.author | Кучерина, Максим Ігоревич | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-30T09:35:34Z | - |
dc.date.available | 2019-08-30T09:35:34Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Дьоміна Т. М. Феномен волі в проекції психологічних, педагогічних та музикознавчих наукових підходів / Т. М. Дьоміна, М. І. Кучерина // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 4. — С. 55-60. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3504 | - |
dc.description.abstract | Вихідним положенням статті є психологічні, педагогічні й музикознавчі концепції функціонування волі в навчальній діяльності. Воля є найважливішим внутрішнім забезпеченням будь-якого виду цілеспрямованої діяльності, визначає можливість ефективного використання оптимальних способів її організації. Воля проявляється у свідомому самоуправлінні, у готовності до регулювання власних дій і психічних станів у мінливих ситуаціях діяльності. Вивчення проблеми волі і вольової регуляції у процесі музично-виконавської діяльності утруднене неоднозначністю феномена й численними розбіжностями серед учених у його тлумаченні. У статті категорія «воля» розглядається у контексті мотиваційного підходу і припускає спонукальну функцію. Psychological, pedagogical and musicological conceptions of the volition functioning in the system of educational activity are the fundamental issues of the article. Volition is the most significant inner activator of any kind of purposeful activity; it designates the opportunity of efficient use of optimal means of its organization. Volition manifests itself in cognitive self-management, in the readiness to regulate one’s own actions and psychic states within changeable activity situations. Ambiguity of the examined phenomenon and frequent controversy in its interpretations given by scientists make it difficult to study the issues of volition and volition regulation in the process of the music-performing activity. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | музично-виконавська діяльність | uk |
dc.subject | майбутній учитель музики | uk |
dc.subject | навчальна діяльність | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | регуляція діяльності | uk |
dc.subject | music-performing activity | uk |
dc.subject | future teacher of music | uk |
dc.subject | educational activity | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.subject | activity regulation | uk |
dc.title | Феномен волі в проекції психологічних, педагогічних та музикознавчих наукових підходів | uk |
dc.title.alternative | The phenomenon of volition in the framework of psychological, pedagogical and musicological scientific approaches | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2016 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.