Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3498
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ван Чжун | - |
dc.contributor.author | Wan Zhung | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-30T08:01:38Z | - |
dc.date.available | 2019-08-30T08:01:38Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Ван Чжун. Теорія і практика підготовки студентів до роботи з музичними ансамблями. / Ван Чжун // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2017. - № 2. - С. 26-31. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3498 | - |
dc.description.abstract | У статі розглянуто проблему підготовки студентів до роботи із шкільними самодіяльними музичними ансамблями. Зазначено головні особливості музично-аматорської діяльності, сутність понять музикант- аматор, дилетант, професіонал. Розглянуто зміст діяльності керівника музичного ансамблю та внесок фахових дисциплін у їх формування, їх визначення як фрагментарних. Обґрунтовано головні різновиди інтеграційних тенденцій: міжпредметні зв’язки, забезпечення навчально-координаційних процесів, застосування консолідаційного процесу та формування в студентів здатності до самостійного узагальнення й адаптації засвоєного змісту навчання до виконання нових специфічних завдань, пов’язаних із керівництвом музичними ансамблями. The problem of training students in the work with school amateur musical ensembles is considered in the article. The problem of their creation and dessimination seem to be topical for the modern world pedagogy, which can be explained by the the properties of musical art and the interest of school youth in music. The searchers’ studies which show that school children’s participation in amature forms of ensemble music making is an effective way of the organization of their free time, a means of their confrontations to negative temptations through which a significant part of youth go through are examined. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | музичний ансамбль | uk |
dc.subject | шкільна самодіяльність | uk |
dc.subject | керівництво музичним ансамблем | uk |
dc.subject | інтегративні процеси | uk |
dc.subject | творчість | uk |
dc.subject | a musical ensemble | uk |
dc.subject | school amateur performance | uk |
dc.subject | leadership of a musical ensemble | uk |
dc.subject | integrative processes | uk |
dc.subject | creativity | uk |
dc.title | Теорія і практика підготовки студентів до роботи з музичними ансамблями | uk |
dc.title.alternative | Theory and practice of training students in the work with musical ensembles | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zhung.pdf | 268.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.