Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3493| Title: | Критеріальний підхід до виховання культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах | 
| Other Titles: | Criteria approach to the formation of health culture of preschool children representing different age groups | 
| Authors: | Бедрань, Руслан Вікторович Bedran, Ruslan Victorovich  | 
| Keywords: | компоненти критерії показники рівні вихованості культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах components indicators levels of health culture of preschool children representing different age groups criteria  | 
| Issue Date: | 2016 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Citation: | Бедрань Р. В. Критеріальний підхід до виховання культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах / Р. В. Бедрань // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 4. — С. 22-28. | 
| Abstract: | У статті розкривається критеріальний підхід до виховання культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах. Схарактеризовано компоненти, критерії та показники вихованості культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах. Описано методику діагностики вихованості культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах за гносеологічним, мотиваційним та поведінково-діяльнісним компонентами. Схарактеризовано рівні вихованості культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах (достатній, середній, задовільний). Подано кількісні результати рівнів вихованості культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах, одержані у ході констатувального етапу експерименту.Criteria approach to the formation of health culture of preschool children representing different age groups is revealed in the article. It is indicated that the «component» is a part of something, and the «criterion» is a basis for the assessment, identification or classification of something. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3493 | 
| Appears in Collections: | 2016 | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.