Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3487
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧемоніна, Л. В.-
dc.contributor.authorChemonina, L. V.-
dc.date.accessioned2019-08-29T11:07:42Z-
dc.date.available2019-08-29T11:07:42Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЧемоніна Л. В. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до здійснення ґендерного підходу у трудовому вихованні учнів / Л. В. Чемоніна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 257-263.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3487-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню проблеми підготовки майбутніх фахівців – учителів 1-4 класів – до організації трудового виховання дітей віком 6-10 років на основі ґендерного підходу. Аналіз теоретичних джерел дозволив визначити основні шляхи підготовки бакалаврів, що навчаються за спеціальністю 6.010102 «Початкова освіта», до здійснення названого вище напряму різнобічного розвитку особистості молодшого школяра з урахуванням досягнень ґендерної педагогіки. The article investigates the problem of training future professionals – teachers, 1-4 classes – the organization of labor education of children aged 6-10 years on the basis of gender. The analysis allowed us to determine theoretical sources of the main ways of bachelor enrolled in the specialty 6.010102 «Primary education», to ensure the above directions sworn-sided development of the individual primary school children, taking into account the achievements of gender pedagogy.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectгендерна педагогікаuk
dc.subjectгендерний підхідuk
dc.subjectготовність майбутніх педагогівuk
dc.subjectнапрями вихованняuk
dc.subjectтрудове вихованняuk
dc.subjectgender pedagogyuk
dc.subjectgender perspectiveuk
dc.subjectthe willingness of future teachersuk
dc.subjectthe direction of educationuk
dc.subjectlabor educationuk
dc.titleТеоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до здійснення ґендерного підходу у трудовому вихованні учнівuk
dc.title.alternativeTheoretical basis of preparation of teachers of primary schools to gender approach in labor education studentsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chemonina L.pdf517.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.