Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3487
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чемоніна, Л. В. | - |
dc.contributor.author | Chemonina, L. V. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-29T11:07:42Z | - |
dc.date.available | 2019-08-29T11:07:42Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Чемоніна Л. В. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до здійснення ґендерного підходу у трудовому вихованні учнів / Л. В. Чемоніна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 257-263. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3487 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено дослідженню проблеми підготовки майбутніх фахівців – учителів 1-4 класів – до організації трудового виховання дітей віком 6-10 років на основі ґендерного підходу. Аналіз теоретичних джерел дозволив визначити основні шляхи підготовки бакалаврів, що навчаються за спеціальністю 6.010102 «Початкова освіта», до здійснення названого вище напряму різнобічного розвитку особистості молодшого школяра з урахуванням досягнень ґендерної педагогіки. The article investigates the problem of training future professionals – teachers, 1-4 classes – the organization of labor education of children aged 6-10 years on the basis of gender. The analysis allowed us to determine theoretical sources of the main ways of bachelor enrolled in the specialty 6.010102 «Primary education», to ensure the above directions sworn-sided development of the individual primary school children, taking into account the achievements of gender pedagogy. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | гендерна педагогіка | uk |
dc.subject | гендерний підхід | uk |
dc.subject | готовність майбутніх педагогів | uk |
dc.subject | напрями виховання | uk |
dc.subject | трудове виховання | uk |
dc.subject | gender pedagogy | uk |
dc.subject | gender perspective | uk |
dc.subject | the willingness of future teachers | uk |
dc.subject | the direction of education | uk |
dc.subject | labor education | uk |
dc.title | Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до здійснення ґендерного підходу у трудовому вихованні учнів | uk |
dc.title.alternative | Theoretical basis of preparation of teachers of primary schools to gender approach in labor education students | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chemonina L.pdf | 517.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.