Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3485
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФрасинюк, О. Р.-
dc.contributor.authorFrasynyuk, O. R.-
dc.date.accessioned2019-08-29T10:30:49Z-
dc.date.available2019-08-29T10:30:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationФрасинюк О. Р. Гендерний підхід у професійно-педагогічній підготовці майбутніх учителів / О. Р. Фрасинюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 246-252.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3485-
dc.description.abstractУ статті подано результати дослідно-експериментальної роботи з проблеми організації професійної підготовки майбутніх учителів до реалізації гендерного підходу у навчанні і вихованні старшокласників. Особливу увагу приділено висвітленню специфіки заходів, які забезпечують організаційно-методичний супровід педагогічної практики майбутніх учителів з опанування технік ґендерного виміру освітнього середовища в школі. The article describes the results of the pedagogical experiment of the problem of organization of the professional training of the future teachers in the aspect of implementation of gender perspective to teaching and education of high school students. Particular attention is paid to the reflection of the technology of organizational and methodological support of pedagogical practice for future teachers to master the techniques of "anti-sexizm" and gender measurement of educational area of school.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectгендерний підхід в освітіuk
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх учителівuk
dc.subjectгендерне виховання старшокласниківuk
dc.subjectgender perspective in educationuk
dc.subjectprofessional training of the future teachersuk
dc.subjectgender teaching of high school studentsuk
dc.titleГендерний підхід у професійно-педагогічній підготовці майбутніх учителівuk
dc.title.alternativeGender approach in future teachers' pedagogical traininguk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Frasynyuk.pdf514.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.