Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3474
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Терепа, Алла Василівна | - |
dc.contributor.author | Terepa, Alla | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-29T08:54:37Z | - |
dc.date.available | 2019-08-29T08:54:37Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Терепа А. В. Чинники розвитку математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи / А. В. Терепа // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 3. — С. 110-115. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3474 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано результати сучасних досліджень стосовно наступності в навчанні та наведено основні методи і прийоми, що використовуються для процесу розвитку математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Виділено та обґрунтовано основні напрями наступності щодо розвитку математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи: підсилення професійної спрямованості та мотивації на одержання математичних знань; мовна й математична підготовка в процесі вивчення курсу «Методика навчання математики»; реалізація принципу наступності навчання через фундаменталізацію та інтеграцію в процесі розвитку математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи; формування потреби та здатності студента до самонавчання та подальшого розвитку математичної компетентності. The purpose of this paper is to analyze the results of current researches regarding continuity in learning and to distinguish the main directions of continuity of mathematical preparation enabling the development of mathematical competence of the future primary school teachers. The results of the current researches regarding continuity in learning are analyzed. The attention is given to the importance of the factor of continuity in education, as it is, which facilitates the further overall development of mathematical competence taking into consideration the specificity of training in the pedagogical college. It is noted that the development process of mathematical competence of primary school teachers depends on the level of school leavers’ mathematical knowledge. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | майбутній учитель початкової школи | uk |
dc.subject | розвиток математичної компетентності | uk |
dc.subject | професійна спрямованість | uk |
dc.subject | наступність у навчанні | uk |
dc.subject | future primary school teachers | uk |
dc.subject | development of mathematical competence | uk |
dc.subject | professional orientation | uk |
dc.subject | continuity in learning | uk |
dc.title | Чинники розвитку математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи | uk |
dc.title.alternative | Factors facilitating the formation of mathematical competence of the future primary school teachers | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2016 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.