Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3420
Title: | Структурно-логічна модель формування і розвитку Іт-компетентності майбутніх лікарів і провізорів у процесі навчання дисциплінам природничо-наукової підготовки |
Other Titles: | Structural logical model of formation and development of it competence of future doctors and pharmacists in the process of teaching natural sciences |
Authors: | Добровольська, Анна Михайлівна Dobrovolska, Аnna Mykhailivna |
Keywords: | ІТ-компетентність ІТ-грамотність ІТ-культура інформаційно-освітнє середовище функції компоненти структурно-логічна модель IT competence IT literacy information educational environment functions components structural logical model |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Добровольська А. М. Структурно-логічна модель формування і розвитку Іт-компетентності майбутніх лікарів і провізорів у процесі навчання дисциплінам природничо-наукової підготовки / А. М. Добровольська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 2. — С. 31-39 |
Abstract: | У статті охарактеризовано інформаційно-технологічну компетентність (ІТ-компетентність) майбутніх лікарів і провізорів, яка формується під час навчання дисциплінам природничо-наукової підготовки (ДПНП), а також її функції і структурні компоненти. Акцентовано увагу на поняттях інформаційно-технологічної грамотності (ІТ-грамотності) й інформаційно-технологічної культури (ІТ-культури) майбутніх фахівців, а також на структурно-логічній моделі формування і розвитку їхньої ІТ-компетентності, яка реалізується за умов використання бально-рейтингової системи навчання ДПНП в Івано-Франківському національному медичному університеті (ІФНМУ). The IT competence of doctors and pharmacists is understood as an integrative characteristic of specialists which combines knowledge, abilities and skills formed in the teaching / learning process as well as their personal qualities, which manifest themselves in the application of information technology in their practical professional activity. That is why there arises a necessity to construct such a model of its formation and development while teaching the disci- plines of Natural Sciences which would fully ensure the readiness of future specialists to use information technolo- gies in their professional activity. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3420 |
Appears in Collections: | 2016 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.