Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3392
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСян Чжао-
dc.contributor.authorSian Zhao-
dc.date.accessioned2019-08-21T13:12:22Z-
dc.date.available2019-08-21T13:12:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСян Чжао. Музична грамотність як теоретичне поняття / Сян Чжао // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 190-200.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3392-
dc.description.abstractIn given clause the category « musical literacy » in its relation to other concepts and categories of the musical theory and musical pedagogics is examined. The ethymology of a word gramotnost’ (literacy) is investigated.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectmusical writing systemuk
dc.subjectmusical literacyuk
dc.subjecttechnique of musical traininguk
dc.titleМузична грамотність як теоретичне поняттяuk
dc.title.alternativeMusical literacy as a theoretical conceptuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sian Zhao.pdf556.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.