Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3386
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛі Чжаофен-
dc.contributor.authorLi Zhaofeng-
dc.date.accessioned2019-08-21T12:17:26Z-
dc.date.available2019-08-21T12:17:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛі Чжаофен Складові теоретичної моделі формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в китайських студентів / Лі Чжаофен // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 146-150.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3386-
dc.description.abstractУ статті розглянуті основні складові теоретичної моделі формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в майбутніх учителів музики Китаю. In this article are considerd the general theoretic model components of form cognitive interest to Ukrainian folk song future China music teachers.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпізнавальний інтересuk
dc.subjectкомпоненти структуриuk
dc.subjectпринципиuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectетапи формуванняuk
dc.subjectcognitive interestuk
dc.subjectstructure componentsuk
dc.subjectprinciplesuk
dc.subjectpedagogic conditionsuk
dc.subjectstages of formuk
dc.titleСкладові теоретичної моделі формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в китайських студентівuk
dc.title.alternativeThe components of theory model of form china students cognitive interesting to ukrainean folk songuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf512.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.