Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3365
Назва: | Педагогічна взаємодія як аналогова модель психологічного супроводу |
Інші назви: | Pedagogical cooperation as an analog model of the psychological guidance |
Автори: | Велитченко, Леонід Кирилович Velytchenko, Leonid Kyrylovych |
Ключові слова: | педагогічна діяльність педагогічна взаємодія педагогічний дискурс психологічний супровід pedagogical activity pedagogical co-operation pedagogical discourse psychological guidance |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Велитченко Л. К. Педагогічна взаємодія як аналогова модель психологічного супроводу / Л. К. Велитченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 136-144. |
Короткий огляд (реферат): | Наведено теоретичний аналіз педагогічної діяльності, вказано на педагогічний дискурс як елемент базової моделі педагогічної взаємодії, продемонстрована можливість використання зведень про педагогічну взаємодію для побудови аналогової моделі психологічного супроводу. The theoretical analysis of the pedagogical activity has been discussed which has pointed out on the pedagogical discourse as an element of the base model of the pedagogical cooperation, and also on a possibility to use the information according to the pedagogical cooperation for getting an analog model of the psychological guidance. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3365 |
Розташовується у зібраннях: | 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Velitchenko.pdf | 556.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.