Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3355
Title: | Авторитет викладача та ефективність спілкування |
Authors: | Яницька, О. Ю. Іванюта, О. В. |
Keywords: | авторитет спілкування ідеал психологічна дистанція мимовільне наслідування професійна деформація thinking visual and active thinking figurative thinking visual and figurative thinking verbal and logical thinking productive thinking visual thinking creativity update of images |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Яницька О.Ю. Авторитет викладача та ефективність спілкування / О. Ю. Яницька, О. В. Іванюта // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 77-85. |
Abstract: | У статті розкриваються актуальні проблеми формування та зміцнення авторитету викладача: зменшення психологічної дистанції зі студентами; підвищення загальної культури та інтелігентності викладача; розширення знань з педагогіки та психології вищої школи; впевненість у важливості проблем, які розв’язуються під час лекційних занять, і встановлення безпосереднього контакту з аудиторією (розмовна манера викладу, доброзичливе ставлення до запитань студентів під час лекцій тощо), відсутність вікової та професійної деформації. У статті аналізуються результати анкетування викладачів та студентів. The article deals with the determination of the visual thinking place and role in the system of cognitive activity. Thus, the different classifications of thinking are analyzed: cognitive development as a triad; the development of thinking, which is considered in the classical psychology; the parallel development of different kinds of thinking, etc. Visual thinking is regarded as the highest level of the development of mental activity visual forms. The auther emphasizes that one of the most significant indicators of the formed productive thinking is the interaction of visual, verbal and logical components at a high level development of each of them. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3355 |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yanutska, Ivanuta avtor.pdf | 143.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.