Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3333
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ван Сяочень | - |
dc.contributor.author | Wang Xiaochen | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-21T08:22:55Z | - |
dc.date.available | 2019-08-21T08:22:55Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Ван Сяочень. Методологічні засади фахової підготовки майбутніх учителів музики: синергетичний аспект / Ван Сяочень // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 25-32. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3333 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто філософсько–методологічне підґрунтя фахової підготовки майбутніх учителів музики. Феномен педагогічної взаємодії суб’єктів навчального процесу розглядається крізь призму синергетичного підходу. The article deals with the problem of the artistic and pedagogical training of the music teachers in the modernization of educational system in Ukraine and China integration into the global educational community. A scientific explanation of the functional–content features of the artistic and educational activities is argued, the original interpretation of the content and the forms of classes is provided, the pedagogical conditions and the ways of optimization of professional training are revealed. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | навчальна діяльність | uk |
dc.subject | фахова компетентність | uk |
dc.subject | етнічність | uk |
dc.subject | педагогічна взаємодія | uk |
dc.subject | філософський підхід | uk |
dc.subject | суб’єкти навчального процесу | uk |
dc.subject | синергетичний підхід | uk |
dc.subject | the scientific activity | uk |
dc.subject | the ethnicity | uk |
dc.subject | the professional competence | uk |
dc.subject | the pedagogical interaction | uk |
dc.subject | the philosophical approach | uk |
dc.subject | the subjects of the educational process | uk |
dc.subject | the synergistic approach | uk |
dc.title | Методологічні засади фахової підготовки майбутніх учителів музики: синергетичний аспект | uk |
dc.title.alternative | Methodological bases of professional training future teachers of music: synergistic aspect | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5.pdf | 147.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.