Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3322
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучай, Тетяна Петрівна-
dc.contributor.authorKuchai, Tetiana Petrivna-
dc.date.accessioned2019-08-20T11:46:38Z-
dc.date.available2019-08-20T11:46:38Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКучай Т. П. Соціальний статус учителів Японії / Т. П. Кучай // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 7-8. — С. 131-137.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3322-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано чинники, які впливають на соціальний статус учителів навчальних закладів системи освіти Японії. Проаналізовано низку директивних матеріалів про забезпечення першочергових соціальних гарантій педпрацівників. На основі аналізу літературних джерел ми зазначаємо, що зарплата вчителів постійно підвищується. Так, з метою забезпечення достатнього запасу висококваліфікованих і мотивованих учителів для шкіл Національною радою з освіти в 1970–х роках через програми реформ підвищився статус вчительської професії, а отже, й якість педагогічної праці. The article states that the teacher in Japan has traditionally high social status. The state imposes a great responsibility on him on the formation of basic Japanese values and knowledge of young people, creating a decent financial support educational activities, cultivate high moral status of the teacher, thoroughly exploring his learning problems and solve them; presented characteristic of teachers in Japan as a social group.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectучительuk
dc.subjectсоціальний статус учителяuk
dc.subjectЯпоніяuk
dc.subjectнавчальні закладиuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.subjectsocial status of the teacheruk
dc.subjectJapanuk
dc.subjectteaching activitiesuk
dc.titleСоціальний статус учителів Японіїuk
dc.title.alternativeThe social status of teachers in Japanuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf753.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.