Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3299
Title: | Вплив японської сім’ї на формування естетичної культури підростаючих поколінь |
Authors: | Томашевська, С.О. |
Keywords: | сім’я виховання краса гармонія чуттєвий розвиток естетична культура естетичні почуття погляди смаки потреби ідеали family upbringing beauty harmony sensitive development aesthetic culture aesthetic feelings opinions tastes needs ideals |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Томашевська С. О. Вплив японської сім’ї на формування естетичної культури підростаючих поколінь / С. О. Томашевська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №5-6. – С. 209-215. |
Abstract: | Стаття розкриває ключові аспекти формування естетичної культури підростаючих поколінь в Японії в руслі виховного впливу сім’ї. Автор аналізує поняття «естетичне виховання»; визначає суть і характеризує складові даного напрямку. Матеріали статті розкривають зміст та особливості процесу естетичного виховання в родинній атмосфері на основі етнонаціональних культурних традицій Японії. The article reveals key aspects of the formation aesthetic culture of younger generations in Japan in a line with the family’s upbringing influence. The author analyzes the concept of «aesthetic upbringing», defines the essence and describes the components of this direction. The materials of this article characterize the content and features of the process aesthetic upbringing in the family atmosphere on the basis of Japan’s ethnic and cultural traditions. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3299 |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tomashevskaya.pdf | 513 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.