Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3260
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузнецова, Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-20T08:11:47Z | - |
dc.date.available | 2019-08-20T08:11:47Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Кузнецова Н. В. Методика навчання англійського діалогічного мовлення обдарованих старшокласників профільної школи / Н. В. Кузнецова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №5-6. – С. 22-27. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3260 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається методика розробки авторських програм для навчання обдарованих старшокласників англійському діалогічному мовленню, зміна форми проведення занять, враховуючи феномен обдарованості. The article analyzes the methods of elaborating author’s programs for teaching foreign communication to gifted senior pupils of profile school, considers changing forms of conducting lessons due to the phenomenon of talent. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | обдаровані діти | uk |
dc.subject | зміст навчання | uk |
dc.subject | проектні технології | uk |
dc.subject | авторські програми | uk |
dc.subject | Gifted children | uk |
dc.subject | the contains of teaching | uk |
dc.subject | the project technologies | uk |
dc.subject | author’s programs | uk |
dc.title | Методика навчання англійського діалогічного мовлення обдарованих старшокласників профільної школи | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kyznetsova.pdf | 511.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.