Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3258
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКнязян, М. О.-
dc.date.accessioned2019-08-20T08:05:51Z-
dc.date.available2019-08-20T08:05:51Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКнязян М. О. Теоретичний базис та засоби організації науково-дослідної роботи майбутніх педагогів / М. О. Князян // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №5-6. – С. 8-13.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3258-
dc.description.abstractThe article describes the theoretical basis of the research activities of future teacher. The essence of the phenomena “research activities”, “research skills”, “reflexive skills”, “self-optimization of teacher” is found out. The methods of organization of research activities of students are presented.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectдослідницькі навичкиuk
dc.subjectдослідницька діяльність майбутнього вчителяuk
dc.subjectresearch activities of future teacheruk
dc.subjectresearch skillsuk
dc.titleТеоретичний базис та засоби організації науково-дослідної роботи майбутніх педагогівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Knyazyan.pdf126.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.